در راستای آموزش مجازی صورت پذیرفت؛

ابتکار سازمان دانش آموزی هرمزگان در ایام تعطیلی مدارس

هرمزگان(پانا)-مسابقه «کتاب گویا» در فضای مجازی ویژه دانش آموزان در ایام تعطیلات برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار سازمان دانش آموزی هرمزگان در ایام تعطیلی مدارس

به گزارش سازمان دانش آموزی استان هرمزگان، رئیس این سازمان در این باره گفت: با طولانی‌شدن تعطیلات مدارس و برگزاری جلسات مختلف، مدیر کل محترم استان علاوه بر بحث آموزش دانش آموزان، بر غنی‌سازی و طراحی برنامه های متنوع فرهنگی تربیتی و نقش تشکل ها در این مورد تاکید کردند.

اسماعیل خرامیده افزود: پس از برگزاری نشست های هم اندیشی با مسئولین مناطق و برگزاری جلسه با دبیر مجمع مربیان و مسئول خبرگزاری پانا استان به این نتیجه رسیدیم که ظرفیت بالای تشکیلات پیشتازان کمک بسیار شایانی به تقویت روحیه ی دانش آموزان در این ایام خواهد کرد.

او خاطرنشان کرد: ضمن راه اندازی پویش های مختلف توسط پیشتازان مناطق تصمیم گرفته شد مسابقه کتاب خوانی با سبک متفاوتی تحت عنوان "کتاب گویا" از طریق فضای مجازی ویژه دانش آموزان برگزار شود.

رئیس سازمان دانش آموزی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه تصریح کرد: دانش آموزان با مراجعه به اپلیکیشن پر محتوای "ایران صدا" متعلق به صدای جمهوری اسلامی ایران کتابی را که معرفی شده گوش می دهند و سپس خلاصه نویسی آن را به مربی تشکیلات مدرسه ارائه می کنند و در نهایت نفرات برتر سه مقطع به استان معرفی می شوند تا برگزیدگان استانی مشخص و جوایزی به آن ها اهدا شود.

او در پایان گفت: این مسابقه به صورت هفتگی با موضوعات مختلف برگزار و برای هر مقطع کتاب متناسب با سن دانش آموز معرفی می‌شودو امیدواریم بتوانیم با این حرکت در جهت ایجاد فضای شور و نشاط برای دانش آموزان در محیط خانه مثمر الثمر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار