دبیران آذربایجان غربی درس جغرافیا را برای دانش آموزان کشور تدریس می کنند

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دبیرخانه کشوری راهبری درس جغرافیا در استان آذربایجان غربی مستقر است؛ گفت: آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با همکاری شبکه استانی، ضبط فیلم های تدریس دبیران جغرافیا بر اساس بودجه بندی دروس جهت پخش در شبکه آموزش سیما و شبکه استانی را در دستور کار قرار داده است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیران آذربایجان غربی درس جغرافیا را برای دانش آموزان کشور تدریس می کنند

«مهین منافی» صبح امروز در جلسه هماهنگی جهت تهیه محتوای آموزشی درس جغرافیا برای پخش در شبکه های ملی و استانی که در محل دفتر معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ اظهار کرد: بر اساس تفاهم فی مابین وزارت آموزش و پرورش و صدا و سیما مقرر شده است بخشی از درس جغرافیا پایه یازدهم در استان آذربایجان غربی ضبط و جهت استفاده دانش آموزان سراسر کشور در شبکه آموزش و شبکه استانی پخش شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه کشوری راهبری درس جغرافیا در استان آذربایجان غربی گفت: دبیران مجرب و اعضای دبیرخانه جغرافیا استان آذربایجان غربی با همکاری شبکه استانی آذربایجان غربی نسبت به تهیه فلیم های آموزشی درس جغرافیا پایه یازدهم اقدام خواهند نمود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: این فیلم های آموزشی در طول مدت تعطیلات نوروزی از شبکه آموزش و استانی پخش خواهد شد که برنامه پخش آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: علاوه بر درس جغرافیا دوره دوم متوسطه، دبیرخانه کشوری درس صنایع غذایی دوره دوم متوسطه و درس قرآن و معارف دوره اول متوسطه در استان آذربایجان غربی مستقر می باشد.

منافی با اذعان به اینکه آموزش و یادگیری هرگز تعطیل نمی شود؛ بیان کرد: معلمان این روزها با ابتکار خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا جریان یادگیری دانش‌آموزان دچار خلل نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار