برگزاری پویش « پیشتاز شو» بین دانش آموزان گلستانی

گرگان (پانا) - سازمان دانش آموزی استان گلستان برای کنترل امنیت روانی و فکری دانش آموزان در منزل، پویش دانش آموزی "پیشتاز شو" را برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  پویش « پیشتاز شو» بین دانش آموزان گلستانی

مریم سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان در گفتگو با پانا، از برگزاری پویش دانش‌آموزی با عنوان «پیشتاز شو» خبر داد و گفت: نخواهیم گذاشت تعطیلی که به علت ویروس کرونا پیش آمده است، دانش آموزان را از فضای تربیتی و پرورشی دور کند.

مریم سلطانی گفت : در روزهای تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا، مربیان و دانش آموزان پیشتاز گلستان با خلاقیت های متنوع برای آموزش و پویش همگانی مقابله با کرونا، محتویات گوناگونی تولید و از طریق فضای مجازی با سایر دانش آموزان به اشتراک می گذارند.
مدیر سازمان دانش آموزی استان اضافه کرد : همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، مدارس سراسر کشور از جمله گلستان تعطیل شده است، ولی همانطور که فرآیند آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی توسط معلمان خود ادامه دارد ، مربیان پیشتاز هم به فعالیت های خود پرداختند.
مریم سلطانی افزود: با تعطیلی مدارس، مربیان گلستانی با خلاقیت‌های خود نسبت به تولید محتوای آموزشی اقدام کرده و به آموزش از طریق فضای مجازی استمرار بخشیده اند.
سلطانی ادامه داد : دانش‌آموزان پیشتاز اثراتی از خود در زمینه‌های مختلف از جمله نقاشی، فیلم کوتاه، عکس، فایل صوتی نکات بهداشتی و نامه به کرونا ویروس ،کاشت نهال،بازی و سرگرمی های ابتکاری ،فریادشادی،پروژه های چوب بندی کوچک و .... آماده می کنند.

او خاطرنشان کرد: سازمان دانش آموزی با کنترل امنیت روانی و فکری دانش آموزان این پویش را برگزار می‌کند تا دانش آموزان اوقات خود را مفید سپری کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی گلستان همچنین گفت: شاداب‌سازی فضای منزل با استفاده از مهارت‌های تشکیلاتی، استفاده مفید از اوقات فراغت و استفاده درست از وقت دانش آموزان و مشارکت آنها در عرصه اجتماع را از اهداف این پویش دانست.

مریم سلطانی در ادامه عنوان کرد: دانش آموزان گلستان با ذکر نام و مشخصات خود، می‌توانند آثار خود را برای ما ارسال کنند.

گفت و گو : سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار