مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: رونمایی از کانال رسمی آموزش و پرورش استان در آپارات

بیرجند(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به منظور توسعه ی آموزش های الکترونیک، کانال رسمی این اداره کل در سایت آپارات راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: رونمایی از کانال رسمی آموزش و پرورش استان در آپارات

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به منظور توسعه ی آموزش های الکترونیک، کانال رسمی این اداره کل در سایت آپارات راه اندازی شد.

محمد علی واقعی صبح امروز«چهارشنبه» در آیین رونمایی از این کانال که در دفتر معاونت آموزش متوسطه برگزار شد، اظهار کرد: از این پس همکاران فرهنگی و اولیای دانش آموزان و دانش آموزان می توانند با مراجعه به آدرس http://aparat.com/khjedu ویدئو های آموزشی برای مقاطع مختلف (ابتدایی ، متوسطه اول، متوسطه دوم ، فنی و حرفه ای، کار و دانش) را دانلود و مشاهده نمایند.

او با اشاره به استقبال چشمگیر و روز افزون معلمان و دانش آموزان از آموزش در فضای مجازی، تصریح کرد: با وجود این کانال اختصاصی، معلمان و دانش آموزان دسترسی ساده تری به محتواهای آموزشی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که در کانال فوق ویدئوهای تولید شده ای که مورد تایید سرگروه های آموزشی باشد، در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد؛ ابراز داشت: استفاده از شبکه های داخلی؛ بویژه شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد)، در شرایط فعلی یکی از راه های ارتباطی میان معلمان و دانش آموزان به شمار می رود.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا ویروس و پدافند غیر عامل آموزش و پرورش استان توسعه و گسترش هدفمند فعالیت دانش آموزان در فضای مجازی را یکی از راه های برقراری عدالت آموزشی دانست و افزود: در پویش هر گوشی یک کلاس درس؛کانال های متعددی توسط سرگروه های آموزشی و همکاران در شبکه های داخلی جهت تعامل با دانش آموزان ایجاد شده است.

واقعی با بیان این که مقوله آموزش تعطیل پذیر نیست، خاطر نشان کرد: کانال آموزش و پرورش در سایت آپارات به صورت روزانه به روز رسانی شده و ویدئوهای جدید در آن بارگذاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار