اشتغال ۱۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل از اشتغال ۱۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال ۱۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۸۰۰ نفر اشتغال جدید در واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل ایجاد شده که این آمار نسبت به سال گذشته از افزایش قابل قبولی برخوردار بوده است.

او مجموع اشتغال در حال حاضر واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل را در حدود ۱۲ هزار نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون میزان ۸۰ فقره قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل انعقاد گردیده که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان فعال هستند، بیان کرد: تلاش تمامی مسئولان استانی بر آن است تا با تسهیل موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران، تعداد واحد‌های تولیدی فعال در استان اردبیل افزایش یابد.

اهلی این رشد را در راستای حمایت‌ها و مشوق‌های جدیدی دانست که به منظور ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و حمایت از تولید کالای ایرانی انجام شده که خوشبختانه با حمایت مسئولان ارشد استان، شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان تسهیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار