تداوم سوخت رسانی به مناطق صعب العبور دهستان الند و بله سور خوی

ارومیه (پانا) - از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۵ میلون لیتر سوخت زمستانی به دور افتاده‌ترین روستا‌های الند و بله سور شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی ارسال شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تداوم سوخت رسانی به مناطق صعب العبور دهستان الند و بله سور خوی

مرتضی بشیر، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۵ میلیون لیتر سوخت زمستانی به دور افتاده‌ترین روستا‌های دهستان الند و بله سور شهرستان خوی ارسال شده است، گفت: سوخت زمستانی توزیع شده در دو بخش گرمایش خانوار‌ها و ماشین آلات کشاورزی به مصرف رسیده است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی گفت: با هدایت سه دستگاه نفتکش حامل سوخت نفت سفید به صورت کاروانی از درب انبار نفت ناحیه خوی تا روستای الند و بله سور عملیات سوخت رسانی و هدایت نفتکش‌ها در این مسیر رصد و مسائل و مشکلات احصایی با مسئولین بخش صفائیه بررسی شد.

دهستان الند واقع در استان آذربایجان غربی شهرستان خوی بخش صفائیه است که این روستا در پنج کیلومتری مرز ترکیه قرار گرفته است قدمت این دهستان به ۱۵۰ سال میرسد تعداد خانوار آن ۲۲۰۰ خانوار بوده و نزدیکترین شهری که این دهستان با آن ارتباط دارد شهرستان خوی میباشد که ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد. شغل بیشتر اهالیه این روستا دامداری است و تامین سوخت یکی از مولفه‌های مهم اقتصادی خانوار‌ها محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار