فعالیت ۱۲ واحد تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲ واحد تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در این استان فعالیت دارد که با توجه به این ظرفیت، میزان تولید این مواد به میزان قابل قبولی است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۲ واحد تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در آذربایجان‌غربی

بهنام شهدی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی بیان کرد: تولیدکنندگان استان همراه با جامعه پزشکی و داروسازی از هیچ کوششی در مسیر خدمت به مردم برای مبارزه با بیماری کرونا دریغ نمی‌کنند.

وی با قدردانی از مجاهدت‌های جامعه پزشکی، بر لزوم تامین نیازهای اساسی مردم تاکید کرد و افزود: روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در مقایسه با هفته گذشته در این استان بهتر شده و می‌طلبد ضمن تقویت و بهبود این روند مردم نیز بر اساس نیاز نسبت به خرید اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه همدلی خاصی در استان شکل گرفته است، اظهار داشت: به طور قطع با عزم راسخی که در مسوولان و مردم وجود دارد، از این بحران نیز با موفقیت عبور می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی به اقدامات نظارتی اشاره کرد و گفت: اکیپ‌هایی متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات بر روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده نظارت دارند.

شهدی به وضعیت کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز نیز اشاره کرد و افزود: در این خصوص کمبودی در استان وجود ندارد.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تامین اقلام بهداشتی و همچنین تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار