معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

مراکز اسکان موقت فرهنگیان از ارائه هر گونه خدمات ،ویژه مسافرین نوروزی معذور است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از عدم ارائه خدمات اسکان نوروزی در مراکز اسکان موقت فرهنگیان در نورورز 99 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مراکز اسکان موقت فرهنگیان از ارائه هر گونه خدمات ،ویژه مسافرین نوروزی معذور است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به مبارزه همگانی با شیوع و گسترش بیماری کرونا در سطح کشور گفت: اگرچه دوران سختی را در این روزها پشت سر می گذاریم اما باید توجه داشته باشیم که سلامت دانش آموزان ،اولیای آنها ، همکاران و در عین حال سلامت جامعه از اولویت های نظام آموزش و پرورش کشور است و هر گونه فعالیتی که سلامت جامعه را در معرض آسیب قرار دهد ممنوع است .

بهارلو با اشاره به کمپین " در خانه می مانیم" ، اظهار کرد :در این شرایط التهاب آور شیوع بیماری کرونا بهترین کار ، ماندن در خانه است و باید تلاش کنیم با بالا بردن سطح آگاهی های مردم و جامعه در قطع این زنجیره بیماری کوشا باشیم .

این مقام مسئول نقش دانش آموزان را در متقاعد کردن خانواده ها جهت عدم انجام مسافرت های نوروزی بسیار پر اهمیت دانست و افزود: قطعا خانواده ها در این شرایط سلامتی عزیزان و فرزندان شان را باید اولویت اصلی بدانند و ضمن پرهیز از هر گونه سفر ، نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با تاکید بر اینکه قطعا با همت و تلاش مردم ، مسئولین و کادر فداکار پزشکی کشور شیوع این بیماری مهلک ریشه کن خواهد شد، تصریح کرد: قطعا در این شرایط سخت،نقش معلمین و همکاران محترم فرهنگی در آرام کردن فشارهای روانی جامعه بسیار مهم است و با آگاهی بخشی می توانند مردم را در این مبارزه همگانی رهنمون سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار