معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین:

انتخابات دهمین دوره شوراها و مجلس شورای دانش آموزی قزوین لغو شد

قزوین (پانا) - قزوین (پانا) - معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت: انتخابات دهمین دوره شوراها و مجلس شورای دانش آموزی استان به دلیل بیماری کرونا لغو شد و این انتخابات سال آینده در زمان مقتضی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات دهمین دوره شوراها و مجلس شورای دانش آموزی قزوین لغو شد

محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار پانا قزوین، اظهار کرد: یکی از تشکل های تأثیرگذار در مجموعه آموزش و پرورش کشور شوراهای دانش آموزی هستند که انتخابات این تشکل ها در مدارس و نواحی استان برگزار شده بود اما متاسفانه به دلیل بیماری کرونا انتخابات استانی دهمین دوره انتخابات شوراها و مجلس شورای دانش آموزی استان لغو شد.

وی با اشاره به کارگاه توانمندسازی شوراهای دانش آموزی استان برای حضور در انتخابات شوراهای استان، افزود: ما برای منتخبان شوراهای دانش آموزی استان یک دوره توانمندسازی در حوزه سخنوری و نحوه ارتباط موثر اجتماعی برگزار کردیم تا دهمین دوره انتخابات شوراها و مجلس شورای دانش آموزی استان قزوین با یک کیفیت عالی برگزار شود که فعلا این انتخابات منتفی و سال آینده در زمان مقتضی برگزار خواهد شد.

معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین از دریافت 12 اثر در حوزه فریادهای شادی در استان خبر داد و گفت: پس از داوری استانی، هفت اثر از استان قزوین به مرحله کشوری جشنواره فریادهای شادی و نغمه های اردویی ارسال شدند.

اصغری در مورد چهارمین دوره طرح گردشگری بازدید از شعبات بیمه تأمین اجتماعی نیز اظهار کرد: این طرح نیز به دلیل بیماری کرونا فعلا منتفی است و انشااله سال آینده این طرح را نیز اجرایی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار