ارتباط تلفنی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اولیای دانش آموزان برای ارزیابی کیفیت آموزشی

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اولیای دانش آموزان ارتباط تلفنی گرفت تا کیفیت آموزش ها در این ایم تعطیل را جویا شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط تلفنی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اولیای دانش آموزان برای ارزیابی کیفیت آموزشی

حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در تماس با خانواده ها از تعامل و آموزش های معلمین و نحوه دریافت آن توسط دانش آموزان سوال کرد.

ارتباط تلفنی مدیرکل آموزش وپرورش استان در جلسه ویدئو کنفرانس با روسا و شورای معاونین مناطق و نواحی استان قزوین به صورت تصادفی با یکی از اولیای دانش آموزان در روستایی از منطقه خرمدشت کلید خورد.

اصغری در این ارتباط تلفنی ضمن بررسی وضعیت پیگیری آموزش های این دانش آموز از کیفیت و رضایت این خانواده در دریافت آموزش توسط معلم از طریق پیام رسان ها و فضای مجازی سئوال کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بعد از این تماس تلفنی عنوان کرد: اجرایی شدن صحیح پویش هر خانه یک کلاس درس نیاز به ارزیابی کمی و کیفی دارد، همکاران در سطح ادارات نواحی و مناطق استان استقبال و رضایت دانش آموزان و خانواده ها را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی افزود: از همکاران گرامی خودم معلمین ارزشمند استان قزوین بابت تلاش درجهت تحقیق ، پژوهش و تولید روش های جدید آموزش در فضای مجازی تقدیر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار