فرماندار شهرستان چناران:

دستگاه های اجرائی چناران مکلف به رعایت نکات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مقابله با بیماری کرونا هستند

چناران (پانا)- فرماندار چناران در جلسه اختصاصی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا گفت: همه دستگاه های اجرائی مکلف هستند تا نکات بهداشتی شبکه بهداشت و درمان را زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس را انجام دهند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه های اجرائی  چناران مکلف به رعایت نکات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مقابله با بیماری کرونا هستند

انصاری فرماندار چناران در جلسه اختصاصی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که با حضور اعضای کارگروه فرهنگی و اجتماعی، سلامت و بهداشت، زنان و خانواده در فرمانداری برگزارشد، تأکید کرد: همه دستگاه های اجرائی مکلف هستند تا نکات بهداشتی شبکه بهداشت و درمان را زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس را انجام دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چناران با اشاره به اینکه تاکنون هیچگونه فرد مبتلا به بیماری کرونا ویروس در این شهرستان مشاهده نشده است، خاطر نشان کرد: بدلیل ضرورت پاسخگوئی به نیازهای عمومی مردم در ادارات، لازم است نسبت به ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی ادارات جدیت . اهتمام بیشتری صورت پذیرد.
انصاری در ادامه گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس، مدارس، کتابخانه های عمومی، سالن های ورزشی تا 15 اسفند ماه تعطیل است و ضرورت دارد از حضور در اماکن عمومی غیر ضروری اجتناب شود.
وی همچنین تأکید کرد: مرجع قانونی گزارشات بیماری کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی است و با افرادی که با شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب، موجبات نگرانی و تشویش اذهان عمومی را فراهم نمایند، بشدت برخورد خواهد شد.
فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه شهرک صنعتی چناران ظرفیت های فراوانی بویژه در حوزه غذائی و داروئی دارد؛ خاطر نشان کرد: شرکت نرمین بهداشت رادکان با تولید روزانه بیش از 60 هزار ماسک های سه لایه پزشکی، نقش بسزائی در تأمین نیازهای پزشکی استان را عهده دار است.
انصاری در ادامه بر رعایت نکات بهداشتی توسط یکایک همشهریان تأکید کرد و افزود: شهروندان گرامی از تردد بی مورد در امکان عمومی و سفرهای سیاحتی و زیارتی غیر ضروری جلوگیری نموده و به توصیه های پزشکی که در رسانه ملی و استانی پخش می شود، عمل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار