ویژه دانشجویان و اولیاء:

ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناختی رایگان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد+ شماره‌ تماس

یاسوج (پانا) - «صدای مشاور» دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه مشاوره تحصیلی و روان شناسی، شیوه های مطالعه در شرایط خاص، کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایامی که دانشگاه تعطیل است به دانشجویان و اولیای آنان مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناختی رایگان در دانشگاه فنی و حرفه ای  استان کهگیلویه و بویراحمد+ شماره‌ تماس

در این روزها که شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و مقابله با آن، واحدهای آموزشی را به تعطیلی اجباری کشانده است. مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای استان درصدد است شرایطی فراهم نماید که زنجیره فرآیند پرورشی و آموزشی دانشجویان قطع نشده و فعالیت ها به گونه دیگری متناسب با شرایط اضطرار استمرار داشته باشد.

در همین راستا با توجه به تاکید رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مبنی بر بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌ها جهت اطلاع رسانی دقیق در استان، مرکز مشاوره دانشگاه استان اقدام به راه اندازی برنامه مشاوره تلفنی، تحت عنوان «صدای مشاور» کرده است.

ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، ضرورت توجه به آرامش و سلامت روانی، مدیریت ماندن در خانه، مهارت های مقابله با استرس، مهارت غلبه بر ترس و مهارت پیشگیری از بیماری کرونا و شیوه های مطالعه در شرایط خاص از جمله اهداف راه اندازی سامانه «صدای مشاور» است.

«صدای مشاور» دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد از شنبه تا سه شنبه به صورت تلفنی ساعت 10 صبح الی 14 ظهر پاسخگوی سوالات دانشجویان و اولیا محترم در زمینه‌های مختلف مشاوره‌ای به صورت رایگان می‌باشد.

شماره های تماس مشاور جهت ارائه خدمات مشاوره ای:

مرکز مشاوره دانشگاه فنی وحرفه ای استان :

0743-334-4672

دکتر شهبازی ـ مشاور: 09171459008

دکتر رسولی ـ روانشناس : 09177414121

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار