استاندار یزد: ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شد

یزد(پانا) - محمد علی طالبی گفت به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های یزد، بیمارستان صحرایی برای بستری بیماران کرونایی در برخی مناطق یزد ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، استاندار یزد اظهار داشت: با رشد مراجعه کنندگان ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران ⁧کرونا⁩ در استان در حال تکمیل است و استفاده از ظرفیت ⁧بیمارستان صحرایی⁩ و سایر اماکن را در یزد و برخی شهرستان‌ها ضروری کرده است.

طالبی افزود: با صدور چند مجوز دائم و موقت برای واحد‌های تولیدکننده مواد ⁧ضدعفونی⁩ و تأمین مواد اولیه مورد نیاز از داخل و خارج استان، شرایط توزیع آن نیز در حال پایدار شدن است.

وی گفت: از امروز توزیع ماسک در کل استان صورت گرفته و امکان دسترسی همه مردم فراهم شده ضمن اینکه مواد تولیدی استان با پایین‌ترین نرخ کشوری عرضه می‌شود.

طالبی با بیان اینکه شواهد میدانی حاکی از عدم توجه کافی مردم به ضرورت در خانه ماندن به عنوان بهترین راه پیش‌گیری از این بیماری است، از شهروندان خواست به این موضوع توجه کنند زیرا ضریب موفقیت بسیاری از تصمیمات استان در محدودسازی برخی فعالیت‌ها به این رفتار آنها بستگی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار