دانش‌اموزان اردکانی پویش " من در خانه می‌مانم" راه انداختند

یزد(پانا)- دانش‌آموزان شهرستان اردکان در استان یزد برای جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری و در جهت توصیه های پزشکی پویش " من در خانه می مانم " به راه انداختند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌اموزان اردکانی پویش " من در خانه می‌مانم" راه انداختند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد،با توجه به تعطیلی مدارس وممنوعیت تجمعات در شهرستان و درخواست مسئولین از مردم که برای پیشگیری از شیوع کرونا در خانه بمانند و از خروج غیر ضروری خودداری کنند دانش آموزان شهرستان اردکان با پیوستن به پویش «#من-در-خانه-میمانم» سفیران این طرح در خانواده ها شدند.

در این راستا مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردکان در نظر دارد به منظور ثبت احساسات ، اندیشه ها ، انتقال پیامهای بهداشتی و انرژی های مثبت دانش آموزان در این پویش در قالب مسابقه "عکس ، فیلم ، نقاشی ، دلنوشته و موسیقی" با موضوع:

- من در خانه می مانم

-مدرسه تعطیل است؛آموزش تعطیل نیست

- من با رفتارم به پرستاران کمک می کنم

- من در این مبارزه یک سرباز وطن هستم

- پدر و مادر عزیز دوستتون دارم پس در خانه می مانم

-لذت با هم بودن در یک خانه شاد

را در سطح شهرستان اردکان برگزار نماید و دانش آموزان می توانند آثار خود را تا تاریخ 29 اسفند 1398 با ذکر نام و نام خانوادگی و نام آموزشگاه به آدرس @pooyeshardakanedu در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

گفتنی است این مدیریت در پایان هر هفته با ارزیابی و داوری آثار ارسالی ،آثار برتر را انتخاب و جوایز ارزنده ای اهدا خواهد نمود.

#آموزش_تعطیل شدنی_ نیست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار