پیام تشکر مدیرکل آموزش وپرورش فارس از اقدام خودجوش فرهنگیان استان در ارائه آموزش به دانش آموزان درفضای مجازی

شیراز(پانا)_مدیرکل آموزش وپرورش فارس در پیامی از اقدام خودجوش فرهنگیان استان در ارائه آموزش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای دانش آموزان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر مدیرکل آموزش وپرورش فارس از اقدام خودجوش فرهنگیان استان در ارائه آموزش به دانش آموزان درفضای مجازی

در پیام فرهاد اسماعیلی آمده است:

"باسمه تعالی

فرهنگیان فرهیخته، تلاشگر استان فارس

باسلام و احترام فروان،

بدون تردید روند پیشرفت و درخشش چشمگیر دانش آموزان استان فارس در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری، ورزشی و ... و به دنبال آن اعتلای جایگاه تعلیم و تربیت استان دراین عرصه ها درکنارالطاف بی کران الهی، مرهون تلاش های خالصانه وخاضعانه وزحمات بی دریغ و تدابیر ارزشمند همه معلمان، مربیان و مدیران دلسوز استان پهناور فارس است که با تلاشهای بی وقفه خود مسیر رشد، تعالی و بالندگی فرزندان این آب و خاک را هموار می نمایند.

اکنون که تقدیر برآن شده تا با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع بیماری کروناویروس، آموزش و پرورش رسمی کشور دچار اختلال گردد؛ باز هم شاهد همت والا و تلاش مهربانانه شما پرچمداران عرصه تعلیم و تربیت برای جلوگیری از تعطیل شدن آموزش و پرورش و امتداد فعالیت‌های آموزشی و پرورشی از طریق ارائه محتواهای آموزشی و پرورشی غیر حضوری هستیم.

خدای مهربان را شاکرم که همکاران فرهنگی دلسوز و مشفقی دارم که به صورت خودجوش و در این شرایط سخت، با احساس مسوولیت اجتماعی و بدون هیچگونه چشم‌داشت مالی و دستورالعمل اداری و با بهره‌گیری از کمترین امکانات برای موفقیت نسل آینده‌ساز میهن‌مان از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و به رسالت خطیر خویش، پیامبرگونه عمل می‌کنند و به راستی چه پاداشی میتواند جبران این کار سترگ را داشته باشد.

لذا بر خود لازم می‌دانم از مسئولیت‌پذیری، تلاش صادقانه و تدابیر ارزشمند همه همکاران عزیز فرهنگی‌ام در این شرایط سخت صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال، سلامتی، عزت، پیشرفت و توفیق روزافزون‌تان را در استمرار خدمات شایسته و ماندگار به فرزندان این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت نمایم امیدوارم که تأییدات الهی، همواره قرین راهتان باشد .

فرهاد اسماعیلی

مدیرکل آموزش وپرورش فارس"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار