با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

اولین کارگاه تولید ماسک آموزش و پرورش استان گلستان افتتاح شد

گرگان (پانا) - پیش از ظهر امروز سه شنبه 20اسفند 98 با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی و قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش این شهرستان کردکوی اولین کارگاه تولید ماسک آموزش و پرورش استان گلستان درهنرستان کاردانش محدثه شهرستان کردکوی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین کارگاه تولید ماسک آموزش و پرورش استان گلستان افتتاح شد

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در حاشیه این افتتاح و در گفتگو با خبرنگاران گفت: باهمت همکاران ساعی و با استفاده از پتانسیل فضای مجازی، همچنان روند آموزشی با تمام توان و قوت ادامه دارد وکنترل و ارزیابی این فعالیت ها با همکاری مدیران، انجمن اولیاء مدارس و ادارات شهرستان های ما پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه اولین پایگاه تولید ماسک به همت هنرستان کاردانش محدثه در شهرستان کردکوی افتتاح شد، اظهار کرد: به منظور پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا و دسترسی بیشتر دانش آموزان، فرهنگیان و مردم به ماسک، هنرستان های کاردانش تولید ماسک در سراسر استان فعال می شوند.

قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی نیز در مصاحبه خبری گفت: ایجاد این کارگاه تولید ماسک در فاز اول روزانه حداقل هزار عدد ماسک است.

وی ادامه داد: درمرحله اول به گروه های آسیب پذیر به شکل رایگان: جانبازان شیمیایی، بازنشستگان خصوصا فرهنگیان و بازاریان و در صورت نیاز در مراحل بعد با بازگشایی مدارس، برای دانش آموزان می باشد.

رایجی درادامه افزود: تلاش ما بر این بود تا در راستای شعار رهبری درخصوص بهره گیری از پتانسیل داخلی (اقتصادمقاومتی) از پتانسیل موجود در شهرستان با هدف ایجاد روحیه مضاعف درهمکاران و مردم و کاستن استرس، پیشگیری از این ویروس و ایجاد بستری مناسب برای مشارکت مردمی درمبارزه با ویروس کرونا اقدام کنیم که به حمد الله امروز به نتیجه رسید.

شایان ذکر است، تولید این قلم وسیله بهداشتی با بودجه داخلی آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، خیرین و همکاری فرمانداری و بخشداری شروع به کار کرد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖

ویراستار خبر : سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار