بازیگر سریال‌های طنز: بازی در برخی فیلم‌ها را به‌خاطر مسائل مالی پذیرفتم

تهران (پانا) - به‌گفته سیاوش مفیدی بازیگر فیلم «سینما شهر قصه» گاهی پیش می‌آید که هر بازیگری مثل خود من به‌خاطر مسائل مالی در آثار بدی بازی می‌کند، این اتفاق در کارنامه بسیار از بازیگران دیده می شود و همانطور که گفتم دلیل اصلی آن مالی است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بازیگر سریال‌های طنز: بازی در برخی فیلم‌ها را به‌خاطر مسائل مالی پذیرفتم

به‌گزارش میزان، سیاوش مفیدی درباره ایفای نقش در فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» گفت: از نظر من این فیلم اثر بسیار شریفی است، خوشبختانه در رونمایی اثر در جشنواره فیلم فجر این فیلم مورد استقبال عموم و اهالی رسانه قرار گرفت و به شخصه از حضور در این فیلم بسیار راضی هستم.

او درباره نحوه حضور خود در فیلم «سینما شهر قصه» افزود: من از همان زمان که فیلمنامه را خواندم با این نقش احساس همذات پنداری کردم و به نوعی عاشق نقشم در سینما شهر قصه شدم، من کاراکترم در این فیلم را با شور و علاقه فراوان بازی کردم.

بازیگر فیلم «سینما شهر قصه» درباره حضور تفاوت حضور خود در سینما و تلویزیون اظهار کرد: من واقعیت امر مرزی برای حضور در سینما و یا تلویزیون قائل نشده و تفاوتی بین بازی در این دو مدیوم نمی‌بینم، مثلا می‌گویند او بازیگر تئاتر است، متاسفانه مرزبندی در عرصه بازیگری وجود دارد در صورتی‌که از نظر من این گروه‌بندی‌ها درست نیست.

او در همین راستا ادامه داد: بازیگری به‌نظر من در همه مدیوم‌ها یکسان است و بازیگر باید در هر عرصه‌ای بهترین خود را ارائه کند، اینکه بگوییم رتبه بازیگران سینما از تئاتر یا تلویزیون بالاتر است درست نیست، مهم کار خوب انجام دادن است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضور در برخی آثار کم کیفیت خاطرنشان کرد: البته گاهی پیش می‌آید که هر بازیگری مثل خود من به‌خاطر مسائل مالی در آثار بدی بازی می‌کند، این اتفاق در کارنامه بسیار از بازیگران دیده می‌شود و همانطور که گفتم دلیل اصلی آن مالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار