استاندار البرز : همراهی مردم، سد راه شیوع کرونا می شود

کرج (پانا) - نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه طی رایزنی‌های صورت گرفته محموله کمک های انسان دوستانه حاوی ۲۰ هزار ماسک و ۸۰۰ دست لباس محافظ پزشکی وارد البرز می شود،همراهی و همکاری مردم را سد محکمی در برابر شیوع ویروس کرونا دانست.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز : همراهی مردم، سد راه شیوع کرونا می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز،عزیزالله‌‌شهبازی در جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به بررسی اقدامات فرمانداران در شهرستان جهت مبارزه با شیوع کرونا و وضعیت توزیع مواد ضدعفونی کننده، دارو و همچنین تدابیر پیشگیرانه برای توقف شیوع این بیماری پرداخت.

او با اشاره به اینکه همراهی مردم، سد راه شیوع کرونا می شود، در ادامه گفت:«مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز، بعنوان رییس کمیته اطلاع رسانی و سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان است، از این رو ضرورت دارد اطلاع رسانی در خصوص کم و کیف اقدامات و ... این بیماری، تنها از این طریق صورت گیرد.»

شهبازی افزود:«از تمامی اعضای ستاد انتظار می رود که اطلاعات حوزه خود را به صورت شفاف در اختیار سخنگوی ستاد قرار دهند، تا مردم از روند امور آگاه شوند.»

او ادامه داد:«تامین الکل باید از طریق رییس سازمان صمت صورت گیرد که واحدهای تولید کننده مواد ضدعفونی با مشکل مواجه نشوند.»

استاندار البرز:«واحدهای تولیدی البرز اعلام کرده اند که به اندازه کافی محصول تولید کرده اند ولی در توزیع اختلال وجود دارد که باید این امر هر چه سریع تر ساماندهی شود.»

او افزود:«البرز استانی پرجمعیت است و باید نیاز مردم استان در حوزه دارو و مواد ضدعفونی کننده برطرف شود و علاوه بر این به سایر استان ها نیز کمک کنیم.»

شهبازی با بیان اینکه اکنون البرز در بحران حادی در خصوص کرونا قرار ندارد، اضافه کرد:«به دلیل شرایط موجود، جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.»

او همچنین طی گفتگو با مسئولان ذیربط در حوزه تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده و دارو و... در جریان امور جاری این حوزه قرار گرفت.

استاندار البرز در این جلسه توصیه های لازم را به مسئولان داشته و نیازها و اقدامات صورت گرفته را با ارائه گزارشی دقیق، رصد کرد و بر همراهی و تعامل بیشتر تمامی مسئولان استان در این برهه حساس تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار