عزم جدی آموزش و پرورش برای حل مشکل فوق العاده ویژه فرهنگیان

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بر عزم جدی مجموعه وزارت آموزش و پرورش برای حل مشکل فوق العاده ویژه فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
عزم جدی آموزش و پرورش برای حل مشکل فوق العاده ویژه فرهنگیان

حسنعلی اصغری از پیگیری های جدی مقام عالی وزارت و همکاران محترم وزارتی در رفع مشکل و برقراری فوق العاده ویژه فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: ما در جریان اقدامات و پیگیری های خوب این عزیزان برای حل این موضوع هستیم.

او افزود: در خصوص نحوه اجرای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری که دولت محترم به منظور برقراری عدالت و رفع تبعیض بین کارکنان با افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری موافقت کرد؛در خلال اجرا مشکلاتی پیش آمد و همه کارکنان دولت در دریافت این امتیازات در شرایط برابری قرار نگرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: با توجه به نظر مقام عالی وزارت و معاونت توسعه مدیریت وزارتخانه به صورت جدی برای حل مشکل پیش آمده در حال رایزنی هستند که به نمایندگی از طرف همکاران فرهنگی استان قزوین از اقدامات صورت گرفته توسط این عزیزان سپاسگزارم.

اصغری تصریح کرد: از دغدغه های همکاران مطلع هستیم و با توجه به عزم جدی مقام عالی وزارت و سایر همکاران و مدیران عزیز وزارتی در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده رفع می گرددو انشاالله با اقدامات عملی پیش رو کام معلمان عزیز شیرین گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار