افزایش شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل به 72نفر؛ فوتی ها 10نفر

به هیچ عنوان به استان اردبیل سفر نکنید

اردبیل (پانا) - شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل به 72 نفر رسیده و متاسفانه تاکنون 10نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل به 72نفر؛ فوتی ها 10نفر

قدرت اخوان اکبری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در حال حاضر 190 نفر به علت ابتلای قطعی و یا احتمال ابتلا به ویروس کرونا، در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند که 111 نفر از آنها در اردبیل و مابقی در شهرهای مختلف استان قرار دارند. 12 نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می شوند.
او تصریح کرد: بحران بیماری کرونا در استان اردبیل بسیار جدی و اضطراریست و قطعا در روزهای آینده تعداد مبتلایان به ویروس افزایش خواهد یافت، بنابراین از مردم شریف ایران خواهش می کنیم به هیچ عنوان به استان اردبیل سفر نکنند و اهالی استان هم دو هفته در خانه بمانند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برلزوم در خانه ماندن مردم و پرهیز از هر گونه سفر، شستن مداوم دستها با آب و صابون ، استفاده از دستکش، حضور نیافتن در اجتماعات و رعایت فاصله از افراد مشکوک، خودداری از انجام خریدها و دید و بازدیدهای نوروزی، استفاده نکردن از اسکناس و رعایت فاصله افراد از یکدیگر تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار