انتخابات ۹ حوزه انتخابیه در آذربایجان‌غربی تایید شد

ارومیه (پانا) - رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات ۹ حوزه انتخابیه در استان تایید شده و تنها حوزه شاهین‌دژ و تکاب باقی مانده‌است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات ۹ حوزه انتخابیه در آذربایجان‌غربی تایید شد

قنبر کریم‌نژاد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این حوزه‌ها شامل ارومیه، نقده - اشنویه، ماکو - شوط - پلدشت - چالدران، خوی - چایپاره، مهاباد، بوکان، سردشت - پیرانشهر، میاندوآب و حوزه انتخابیه سلماس است.

وی اضافه کرد: پس از دریافت اعتراض‌ها در خصوص نحوه برگزاری انتخابات تا نهم اسفندماه جاری، این شکایتها در شورای نگهبان تا ۱۳ اسفند بررسی شد و مشکلی در این ۹ حوزه مشاهده نشد.

وی بیان کرد: اعتراضی به حوزه انتخابیه تکاب - شاهین دژ وارد شده‌بود که گروهی از ستاد نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان به این حوزه انتخابیه اعزام شده و بعد از بازشماری ۱۰ درصد از صندوق‌ها، گزارش کتبی خود را به شورای نگهبان ارسال کردند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم تا پایان هفته جاری نظر قطعی شورای نگهبان در خصوص حوزه انتخابیه تکاب - شاهین دژ ارائه شود.

در انتخابات دوم اسفند، سیدسلمان ذاکر، وحید جلال‌زاده و روح‌الله حضرت‌پور از ارومیه، محمد علی‌پور از حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران، جلال محمودزاده از مهاباد، مهدی عیسی‌زاده از میاندوآب، علی زنجانی از حوزه نقده، اشنویه، انور حبیب‌زاده از بوکان، یعقوب رضازاده از سلماس، عادل نجف‌زاده از حوزه خوی و چایپاره و کمال حسین‌پور از حوزه سردشت و پیرانشهر از آذربایجان‌غربی به مجلس یازدهم راه یافتند.

حسن همتی نیز در رقابتی تنگاتنگ با محمدجواد سبحانی فر در حوزه شاهین‌دژ و تکاب منتخب مردم شناخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار