معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

دوره های سوادآموزی از طریق شبکه شتاب برگزار می شود

بوشهر(پانا)_معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: با تعطیلی مدارس و کلاس های آموزشی سوادآموزان به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوره های سوادآموزی از طریق شبکه شتاب ارائه می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره های سوادآموزی از طریق شبکه شتاب برگزار می شود

عباس امید بیان کرد : به دلیل شیوع بیماری کرونا در جامعه، سوادآموزان برای بهره مندی از فیلم های کوتاه و نرم افزارهای آموزشی، دوره های آموزشی خود را دنبال می کنند .
وی خاطرنشان کرد: جایگزینی آموزش‌های از راه دور و مجازی، بهترین راه برای عبور از بحران وضعیت امروز جامعه می باشد و سخت افزارها بهترین راه کمک به دولت الکترونیک می باشد .
امید با اشاره به راه اندازی شبکه تلویزیون اینترنتی آموزش و پرورش استان بوشهر(شتاب) ادامه داد : این شبکه بستری را فراهم نموده تا آموزش برای سواد آموزان و هم آموزش دهندگان تسهیل شود.
وی ادامه داد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا از فرصت های جدید الکترونیک که در اختیار همگان گذاشته شده ، استفاده بهینه صورت گیرد تا این ظرفیت آموزشی را افزایش دهند .
وی در پایان خاطر نشان کرد: از این فضای خوبی که ایجادشده باید به نحو احسن استفاده کرد تا آموزش دهنده ها ، سوادآموزان و خانواد ه ها در این وقفه حضوری محیط های آموزشی لطمه ای نبینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار