دردسرهای میلیاردی شوالیه؛ شیخ دیاباته به درهای خروجی استقلال نزدیک شد

تهران (پانا) – هر چند لیگ برتر تعطیل است اما بحران در استقلال تعطیل نشده است و با قدرت هر روز بیش از روزهای گذشته این باشگاه با مشکلات جدید روبرو می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دردسرهای میلیاردی شوالیه؛ شیخ دیاباته به درهای خروجی استقلال نزدیک شد

اکرم آقایی دوست/ بازگشت علی فتح اله‌زاده به سیستم مدیریت استقلال، رویایی بود که برخی از هواداران این تیم با یاد و خاطره خریدهای کهکشانی شوالیه آبی‌ها در سر پروانده بودند اما چهارمین حضور او به عنوان مدیرعامل آغازی داشته است که می‌تواند تلخ‌ترین روزهای استقلال را رقم بزند.

ماجرای شکایت‌هایی که طلبکاران خارجی از استقلال کرده‌اند و حکم‌هایی که از فیفا به این باشگاه رسیده، داستانی تکراری در فوتبال ایران است که این روزها باز هم با شکایت‌های متعدد همراه شده و استقلال از سوی فدراسیون جهانی فوتبال به پرداخت مبالغ مختلفی متهم شده است که قطعا یکی از مهم‌ترین آنها طلب 550 هزار دلاری وینفرد شفر است که از سوی فیفا برای استقلال ضرب‌الاجل تعیین شده تا این پول را در فرصتی کوتاه به حساب سرمربی سابق آلمانی واریز کند.

اما علاوه بر حکم‌هایی که فدراسیون جهانی فوتبال برای باشگاه استقلال فرستاده است و این باشگاه محکوم به پرداخت آن است تا از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر فرار کند، مشکلات داخلی هم در این تیم به علت بی‌پولی به اوج خود رسیده است و به نوعی بحران در بحران تبدیل شده است.

براساس گزارشی که روزنامه خبر ورزشی منتشر کرده است، شیخ دیاباته ستاره آفریقایی استقلال که روزهای موفق این تیم در فصل جاری با حضور او و درخشش این بازیکن غول پیکر رقم خورده، از وضعیت موجود ناراضی است و احتمال دارد تصمیمی تلخ از سوی دیاباته گرفته شود.

شیخ دیاباته دو ماه است حقوقش را از استقلال دریافت نکرده و با احتساب آپشن‌های قراردادش 105 هزار دلار ( حدود یک میلیارد و 575 میلیون تومان) از استقلال تهران طلب دارد و اگر تا چند روز آینده معوقات این بازیکن پرداخت نشود و عدم پرداخت حقوقش به 3 ماه برسد، امکان دارد این بازیکن از ایران خارج شده و قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند تا پس از مامه تیام و آیاندا پاتوسی، یکی دیگر از ستاره‌های خارجی محبوب استقلالی‌ها این تیم را ترک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار