معاون سوادآموزی آذربایجان غربی :

آزمون استخدامی آموزش‌ دهندگان سوادآموزی به تعویق افتاد

مهلت ثبت نام تمدید شد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی که قرار بود 22 فروردین سال 99 برگزار شود، به تعویق افتاد و مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا پایان سال تمدید شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آزمون استخدامی آموزش‌ دهندگان سوادآموزی به تعویق افتاد

علی اکبر صمیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی به استناد بند 2 قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مورخ 13 شهریور 97 مجلس شورای اسلامی، ماده 5 آیین‌نامه اجرایی 30 شهریور 98 هیأت وزیران و بند 3.2 شیوه‌نامه وزارت آموزش و پرورش مورخ دوم آذر 98 که قرار بود در تاریخ 22 فروردین 98 برگزار شود، با توجه به شرایط کشور به تعویق افتاد و متعاقبا تاریخ جدید آزمون اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال شرکت‌کنندگان و متقاضیان مهلت ثبت‌نام نیز که از تاریخ 10 تا 20 اسفند اعلام شده بود، تا پایان سال یعنی 28 اسفند 98 تمدید شد.

صمیمی در ادامه گفت: pdf دروس تخصصی در سایت سازمان بارگذاری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به منابع آزمون اشاره کرد و گفت : منابع آزمون شامل دروس عمومی : فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت‌گانه (ICDL)، معارف اسلامی، ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی،‌ اطلاعات عمومی، هوش و توانمندی‌های ذهنی و زبان انگلیسی است.

وی اضافه کرد: دروس تخصصی نیز شامل روانشناسی رشد، روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه‌گیری، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی است که برای سهولت در کار جهت خرید کتاب‌ها، پی‌دی‌اف دروس تخصصی ذکرشده‌ در سایت نهضت سوادآموزی بارگذاری شده و در اختیار آموزش‌دهندگان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار