با هدف کنترل و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا؛

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد: آغاز طرح 23 هزار نفری رزمندگان سلامت

زاهدان(پانا) - جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از آغاز طرح بسیج ملی با عنوان رزمندگان مدافع سلامت با ساماندهی ۲۳ هزار و ۴۴۱ بسیجی در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد: آغاز طرح 23 هزار نفری رزمندگان سلامت

سردار محمد ناظری اظهار کرد: این بسیجیان در قالب ۵۸۶ تیم چهار نفره با همکاری و مدیریت شبکه بهداشت و درمان، کار پیشگیری، توجیه و آموزش و غربالگری مردم را به منظور مقابله با ویروس کرونا در استان انجام می دهند.
او ادامه داد: در این طرح بسیج ملی هر تیم جمعیت ۵۰۰ نفری از محلات مختلف استان را تحت پوشش قرار می‌دهند و خدمات لازم را به مردم ارائه می کنند.
جانشین فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: قرارگاه پدافند زیستی سپاه با عنوان "شفا" از سوم بهمن ماه در سپاه سلمان و ۱۹ شهرستان استان تشکیل شده است.
او افزود: هدف از تشکیل این قرارگاه کمک به دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان جهت ارتقای توان آمادگی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است.

سردار ناظری عنوان کرد: هفت کارگروه به عنوان زیر مجموعه این قرارگاه تشکیل شده و فعالیت خود را در راستای تحقق اهداف طراحی شده آغاز کرده است.
او گفت: این کارگروه ها شامل رصد، پایش و هشدار، پیشگیری، بهداشت و درمان، رفع آلودگی، ایمنی، اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی، ارتباطات و فناوری و آمار و پشتیبانی است.
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: علاوه بر تشکیل این هفت کارگروه، مراکز تولیدی تحت پوشش سپاه و بسیج نیز به منظور تولید ماسک پای کار آمدند، به گونه ای که ۱۲۰ هزار ماسک فقط توسط یکی از کارگاه ها تولید و به دانشگاه های علوم پزشکی اهدا شد.
او خاطر نشان کرد: انتشار ۸۷ هزار و ۱۲۵ توییت، چهار هزار و ۷۳۱ عکس و فیلم، ۱۲۵ خبر و ۹۰۰ خبر کانالی را از فعالیت های این قرارگاه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار