مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبرداد:

راه اندازی کانالهای آموزشی دوره پیش دبستانی و ابتدایی در پیام رسان داخلی سروش

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: کانالهای آموزشی دوره پیش دبستانی و ابتدایی در پیام رسان داخلی سروش راه اندازی ودر دسترس دانش آموزان و خانواده های آنان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی کانالهای آموزشی دوره پیش دبستانی و ابتدایی در پیام رسان داخلی سروش

حمید رضا رخشانی اظهار کرد: با هدف تقویت یادگیری دانش آموزان دوره ی ابتدایی، اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان و با توجه به اهمیت یادگیری پیوسته و دامنه دار در دوره ی ابتدایی و تثبیت و تقویت یادگیری دانش آموزان این مقطع در ایام تعطیلی موقت مدارس در اثر شیوع ویروس کرونا، اقدام به راه اندازی کانال های آموزشی پایه های پیش دبستانی و اول تا ششم دوره ابتدایی در پیام رسان داخلی سروش کرده است.

او ادامه داد: در این کانال ها که هم اکنون در دسترس دانش آموزان، اولیا، معلمان و کارشناسان در تمامی نواحی و مناطق استان قرار دارد؛ مطالب، عکس ها و کلیپ های آموزشی مطابق با نیاز دانش آموزان و شرایط بومی استان قرار گرفته و تا روز های پایانی سال پیوسته بروز رسانی می گردد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: تمامی دانش آموزان، معلمان و اولیا محترم در سرتاسر استان می توانند هم اکنون از طریق آدرس های ذیل در این کانال ها عضو شده و از مطالب آن که توسط سرگروه های آموزشی ابتدایی استان به روز رسانی می گردد، استفاده نمایند.
او در پایان گفت: خوشبختانه افزون بر کانال پایه های اول تا ششم، کانال های ویژه مدیران و پیش دبستانی نیز راه اندازی شده و در دسترس قرار دارد.


کانال پیش دبستانی: sapp.ir/pishsb
کانال پایه اول : sapp.ir/avvalsb
کانال پایه دوم : sapp.ir/dovvomsb
کانال پایه سوم: sapp.ir/sevvomsb
کانال پایه چهارم: sapp.ir/chaharomsb
کانال پایه پنجم : sapp.ir/panjomsb
کانال پایه ششم: sapp.ir/sheshomsb
کانال مدیران: sapp.ir/modiransb

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار