رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

فعالیت های سازمان دانش آموزی استان با قوت ادامه دارد

هرمزگان(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در نشستی ویژه که پیش از ظهر امروز با دبیر مجمع مربیان استان داشت گفت: فعالیت های سازمان دانش آموزی استان با توجه به شرایط بوجود آمده نیز همچنان با قوت ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های سازمان دانش آموزی استان با قوت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، این نشست پیش از ظهر امروز در محل سازمان دانش آموزی با محوریت ادامه فعالیت های این سازمان با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی مدارس تشکیل شد.

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان در این نشست بیان داشت: در شرایط بوجود آمده و با استفاده از فضای مجازی، ادامه فعالیت های سازمان دانش آموزی استان با قوت در حال پیگیری است.

وی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش اعضای مجمع مربیان و مسئولین دانش آموزی سراسر استان اظهار امیدواری کرد: در این ایام فعالیت های فردی با برنامه ریزی مدون شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان در منازل به فعالیت های پرورشی و آموزشی ادامه دهند.

این مسئول در ادامه به انواع فعالیت های مجازی سازمان دانش آموزی اشاره کرد و افزود: از جمله این فعالیت ها مسابقات و دست نوشته هایی است که با موضوع کرونا ویروس از طریق کانال ها و فضای مجازی به اطلاع دانش آموزان رسانده و برگزار خواهد شد.

خرامیده عنوان کرد: بزودی پویشی تحت عنوان "کرونا تپه ای که از آن عبور خواهیم کرد" برگزار خواهیم کرد که دانش آموزان اعضای تشکیلات و پیشتازان می توانند در این پویش شرکت نموده و دلنوشته های خود را از طریق فضای مجازی ارسال نمایند.

وی در ادامه این نشست برنامه های سال آینده سازمان دانش آموزی را مورد بررسی قرار داده و افزود: یکی از اولویت های سازمان در سال آینده؛ افزایش جذب اعضای پیشتازان و دیگر تشکل های سازمان می باشد و نیز موارد و مشکلاتی که در زمینه جذب درسال گذشته وجود داشته بایستی مرتفع گردد.

رئیس سازمان دانش آموزی همچنین از همه مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها ومناطق خواست: از طریق فضای مجازی همواره ارتباط خود را با مربیان و دانش آموزان حفظ نموده و به تقویت روحیه امید و کاهش اظطراب بپردازند.

عباسیان دبیر مجمع مربیان استان هم در ادامه جلسه ضمن تشکر و قدردانی ازحرکت و تلاش پرسرعت سازمان دانش آموزی استان به بیان عملکرد مجمع مربیان پرداخته و اظهار امیدواری کرد: درشرایط حساس بوجود آمده دانش آموزان نیاز به مراقبت بیشتری دارند که این مراقبت و همراهی از طریق فضاهای مجازی بوجود آمده با جدیت پیگیری می شود.

وی در ادامه پیشنهاداتی در خصوص ادامه فعالیت های سازمان دانش آموزی، چگونگی تهیه اقلام تشکیلات دانش آموزی و راههای کسب در آمد جهت کیفیت بخشی به امر فعالیت ها ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار