برگزاری دوره های آموزش مجازی در مراکز فرهنگی هنری منطقه 10

تهران (پانا) - رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به منظور خدمت رسانی عمومی به شهروندان منطقه 10 همزمان با راه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از برگزاری دوره های آموزش مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره های آموزش مجازی در مراکز فرهنگی هنری منطقه 10

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه10؛ محمد رضا جمالی با بیان این مطلب افزود؛ پیرو بخش نامه های صادره در راستای مقابله جدی با ویروس منحوس کرونا؛ فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری به همراه دیگر مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه10‌ به منظور رفاه حال شهروندان در ادامه مباحث ترم فصل زمستان برخی از دوره‌های آموزشی خود را به صورت غیرحضوری در شبکه های اجتماعی برگزار می‌کند.
جمالی افزود: نوگلان مهد و پیش‌دبستانی خانه‌های کودک بر اساس سرفصل‌های آموزشی این مراکز طبق روال توسط مربیان خود به صورت غیرحضوری در پیام‌رسان‌های مجازی تحت آموزش و انجام تکالیف قرار می گیرندو دوره‌های تقویتی درسی برای مقاطع مختلف تحصیلی توسط مدرسان مربوطه به صورت فایل‌های آموزشی ضبط و در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد.
رییس فرهنگسرای عطار ادامه داد: همچنین کتابخانه‌های فرهنگسرای عطار نیشابوری و هفت چنار از طریق تماس تلفنی اعضاء، کتاب‌های در اختیار آنان را تمدید می‌کنند.
گفتنی است؛ این اقدام با شعارهای محوری"در خانه می‌مانیم" و "با هم کرونا را شکست می‌دهیم" تا پایان سال و در صورت نیاز، بعد از تعطیلات نوروز نیز برقرار خواهد بود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه ها می توانند با شماره تلفن:55716776 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار