نشست ویژه مدیر منطقه1 پیرامون آخرین وضعیت آموزش مجازی به دانش آموزان

تهران(پانا) - صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 جلسه ویژه ای با معاونینش پیرامون بررسی آخرین وضعیت آموزش مجازی به دانش آموزان منطقه برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست ویژه مدیر منطقه1 پیرامون آخرین وضعیت آموزش مجازی به دانش آموزان

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه1 جلسه ای ویژه را با معاونینش پیرامون بررسی آخرین وضعیت آموزش مجازی به دانش آموزان منطقه برگزار کرد.
در این جلسه ابتدا معاونین گزارش کاملی از روند فعالیت های صورت گرفته ارائه کردند و در ادامه نوع و شیوه ی ارسال فایل های آموزشی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
بخش زیادی از دانش آموزان طبق برنامه تعریف شده ی ملی از برنامه های پخش شده از شبکه ی آموزش بهره می برند که ساعت دقیق و جدول پخش برنامه ها به خوبی در اختیار خانواده ها قرار گرفته است. برخی مدارس منطقه نیز از آغازین روزهای تعطیلات کرونا با ضبط تدریس معلمین هر کلاس و یا استفاده مشترک از تدریس های برگزیده همکاران، آموزش مجازی دانش آموزان را در دستور کارشان قرار دادند.
بسیاری از مدارس منطقه1 از طریق سایت رسمی مدرسه شان و برخی نیز از طریق کانال های فضای مجازی که خود اولیا برای ارتباط بهتر با یکدیگر و معلم کلاس از قبل ایجاد کرده بودند، آموزش های مورد نیاز را در اختیار دانش آموزان و اولیا قرار می دهند.
همچنین در برخی مقاطع مقرر شده بعضی مدارس به عنوان پایلوت آموزش مجازی در نظر گرفته شوند تا چنانچه مدرسه ای نتواند در مورد یک یا چند مورد از دروسش محتوای الکترونیک تولید کند بتواند از فایل تدریس آماده ی مدارس پایلوت استفاده نموده و آن را در اختیار دانش آموزانش قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار