معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جهت تحقق دولت الکترونیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت : اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در راستای تحقق بخشی به اهداف دولت الکترونیک تلاش های ارزنده ای را صورت داد که مورد تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت قرار گرفت .

او در ادامه با تاکید بر تسریع در انجام امور و صرفه جویی در وقت و هزینه ، تصریح کرد: توجه به اهداف دولت الکترونیک علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ، شفافیت و قانون مندی را نیز با خود به همراه دارد که بسیار قابل توجه می باشد .

این مقام مسئول سرعت عمل و دسترسی به منابع مختلف را از دیگر ویژگی های اهداف دولت الکترونیک دانست و افزود: در جهان پرسرعت و دیجیتالی امروز دیگر روش های سنتی پاسخگو نیست و باید در مسیر توسعه اهداف دولت الکترونیک حرکت کرد.

در متن تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران آمده است : در راستای پیشبر و راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و در جهت تحقق دولت الکترونیک و اهداف ترسیمی دولت تدبیر و امید در سال 98 که مزین به شعار رونق تولید است ، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مصدر خدمات ارزشمندی گردیده است که بدینوسیله از تلاش های ارزشمند شما تقدیر می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار