استاندار کرمانشاه:

استاندار کرمانشاه: از مردم تقاضای مشارکت جدی در امر پیشگیری از کرونا را دارم

ورودی های استان کنترل می شوند

کرمانشاه (پانا) - ورودی‌های استان کرمانشاه کنترل خواهند شد تا از ورود ساکنان دیگر استان‌ها به کرمانشاه جلوگیری شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کرمانشاه: از مردم تقاضای مشارکت جدی در امر پیشگیری از کرونا را دارم

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در حاشیه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته ای امنیتی به منظور کنترل ورودی‌های استان کرمانشاه تشکیل شده است که از فردا بررسی‌های لازم به منظور کنترل ترددها را آغاز خواهد کرد.

او افزود: مردم نگرانی هایی در رابطه با ورودی ها دارند. از این رو تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با اعمال قانون، آموزش و یا اقداماتی از این دست کنترل‌های لازم را بر روی ورودی‌ها انجام دهیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه موضوع کرونا کاملاً جدی است، گفت: تاکنون با پیک این بیماری در استان روبرو نشده‌ایم، اما احتمال اوج گیری کرونا در کرمانشاه بسیار زیاد است و ما باید خود را برای رویارویی با آن آماده کنیم.

بازوند با تاکید بر اینکه مردم تاکنون همکاری خوبی در رابطه با کنترل بیماری کرونا و رعایت موارد بهداشتی داشته‌اند، عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم که در خانه‌های خود بمانند و بیش از پیش به نکات و هشدارهای اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی توجه کنند.

او همچنین از مردم خواست که برگزاری مراسم جمعه آخر سال را لغو کنند و توضیح داد: در صورتی این‌ امر توسط مردم رعایت نشود، مجبور خواهیم بود که در آرامستان ها را ببندیم و طرح های ترافیکی‌ را اجرا کنیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه در صورتی که مردم رعایت کنند می‌توانیم از این بحران عبور کنیم، گفت: اگر مردم توصیه‌ها را جدی نگیرند و به آنها عمل نکنند، بدون شک مشکلاتی جدی برای آنان و استان ایجاد خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تا عصر یکشنبه شانزدهم اسفند ماه ۹۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که تاکنون آزمایش کرونا ۳۳ نفر از آنان مثبت اعلام شده است و سه نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار