شمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل به ۵۰ نفر رسید

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل خبرداد و گفت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان به ۵۰ نفر رسیده و متاسفانه تاکنون ۹ نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل به ۵۰ نفر رسید

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل خبر داد و گفت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل به ۵۰ نفر رسیده و متاسفانه تاکنون ۹ نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

او گفت: در حال حاضر ۱۷۴ نفر به علت ابتلای قطعی و یا احتمالی به ویروس کرونا، در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند و در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ نفر با بهبودی از بیمارستانها مرخص شده و ۱۵نفر جدید بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه بحران بیماری کرونا در استان اردبیل بسیار جدی و اضطراری است گفت: قطعا در روزهای آینده تعداد مبتلایان به ویروس افزایش خواهد یافت، بنابراین از مردم شریف ایران خواهش می کنیم به هیچ عنوان به استان اردبیل سفر نکنند و اهالی استان هم دو هفته در خانه بمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار