تلاش دانش‌آموزان و معلمان بافقی در روزهای تعطیلی مدارس؛

دانش‌آموز بافقی ژل ضدعفونی طبیعی ساخت

یزد (پانا) - ژل ضدعفونی طبیعی جدید با قدرت ضدعفونی بالا، بدون مواد نگهدارنده و شیمیایی از سوی دانش‌آموز بافقی ساخته شد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز بافقی ژل ضدعفونی طبیعی ساخت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از آنجائیکه ضدعفونی کردن دست‌ها برای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار مهم است، پس ساخت ترکیب مناسب، طبیعی و قوی برای ضد عفونی دستان حائز اهمیت است.

"رضا برزگری" دانش‌آموز کلاس دهم ریاضی مدرسه نمونه امام رضا (ع) شهرستان بافق با ترکیب طبیعی از ژل آلوئه ورا، الکل طبی ۹۶ درصد و مواد دیگری استفاده شده است.

گفتنی است این ترکیب خلاقانه در پژوهش‌سرای مفیدی بافق و با همکاری محمد رنجبر بافقی مدیر پژوهش‌سرا، طیبه دهقان زاده بافقی همکار فرهنگی و علی نادری زاده دبیر پژوهش‌سرا ساخته شده است.

همچنین روش ساخت این ترکیب از طرف پژوهش‌سرا به تمامی گروه‌های دانش‌آموزی و همکاران فرهنگی به صورت مجازی آموزش داده خواهد شد.

آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان از سوی معلمان بافقی

همچنین با توجه به ضرورت تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع کرونا در بین دانش‌آموزان، آموزش غیرحضوری مدارس بافق از سوی معلمان انجام شد.

برای جبران وقفه آموزشی و جلوگیری و افت تحصیلی دانش‌آموزان آموزشگاه‌های شهرستان بافق، دبیران این مدارس با اقداماتی نظیر ایجاد گروه‌های مجازی، رفع اشکال و پرسش و پاسخ، ضبط فیلم، تدریس و نشر آن در گروه‌های دانش‌آموزی، معرفی سایت و کانال‌های معتبر، آموزش مجازی ایجاد کردند تا در هموار کردن مسیر آموزش یاری‌گر هم باشند.

تحقیق زندگی نامه در مورد یکی از افراد موفق درس هدیه‌های آسمانی و ارسال به معلم، ضبط ویدئو،خواندن سوره و پیام قرآنی از سوی دانش‌آموز، ضبط فیلم از نمونه درس تشدید و ارسال صوت ورزش صبحگاهی هر روز صبح برای دانش‌آموزان از نمونه فعالیت‌های این مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار