برگزاری کلاس‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان تا پایان تعطیلات

اصفهان(پانا) - مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی سراهای دانشجویی این دانشگاه گفت: شرایط استفاده دانشجویان از کلاس‌های مجازی فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان تا پایان تعطیلات

شهرام عروف‌زاد اظهار داشت: باتوجه به شرایط پیش آمده و بیماری حاکم در کشور، هر سازمان و نهادی در راستای بهبود این شرایط اقدام به فعالیت‌هایی کرده است که دانشگاه فرهنگیان از این اقدامات مستثنی نیست.
وی بیان کرد: در وهله نخست نیازمند سیاست‌هایی برای پیشگیری از هرگونه خطر احتمالی بودیم که جلسه‌ای تحت عنوان ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور معاونان، روسای پردیس‌ها، مراکز و برخی از کارشناسان در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار کردیم تا تمهیدات لازم را در راستای پیشگیری اخذ کنیم.
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان تصریح کرد: در جلسه‌ای که تشکیل شد ضمن نقد وضعیت استان براساس گزارش ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس، تصمیماتی در راستای پیشگیری، مراقبت و کنترل این ویروس گرفته شد تا به محض فراهم شدن شرایط بهتر، دانشجویان و اساتید با خاطری آسوده به تحصیل و تدریس مشغول بشوند.
وی افزود: از جمله مصوبات این ستاد، گندزدایی و ضدعفونی تمامی‌خوابگاه‌های دانشجویی، راهروها، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی بود که برای دانشجویان در نظر گرفته شد، همچنین پرهیز از الزام ثبت اثر انگشت برای کادر دانشگاه به تصویب رسید.
عروف‌زاد بیان کرد: از جمله اقدامات دیگری که درخصوص پیشگیری از ویروس کرونا انجام گرفت نصب بروشورها و بنرهای اطلاع‌رسانی خودمراقبتی، التزام پرسنل به استفاده از مواد ضدعفونی و رصد و پایش محیطی تمام پردیس‌ها برای پاکیزگی و مقابله با بیماری است.
وی افزود: کار ویژه‌ دیگری که در این راستا انجام شد مبارزه با جو روانی حاکم و ترس از کروناویروس بود که این امر را اساتید دانشگاه به خصوص مشاوران و روان‌شناسان دانشگاه عهده‌دار شدند که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: هچنین باتوجه به تعطیلی‌های ایجاد شده از سوی وزارت بهداشت، شرایط و ظرفیتی را ایجاد کردیم که دانشجویان بتوانند با استفاده از کلاس‌های مجازی به ادامه تحصیل مشغول شوند و از دروس عقب نمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار