بازی معمایی آموزش خبرنگاری در کاشمر تهیه شد

به زودی این بازی در بین خبرنگاران انتشار می یابد

کاشمر (پانا)-با هدف آموزش خبرنگاران پانا نرم افزار خبرنگارشو در قالب یک بازی جذاب و مسابقه ای برای استفاده بهینه از تعطیلات اجباری  طراحی و ساخته شد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازی معمایی  آموزش خبرنگاری در کاشمر تهیه شد

مجتبی صاحب زمانی خبرنگار فعال پانا و تولید کننده این نرم افزار بازی گفت: این بازی که با هدف یادگیری بهتر و سریع تر خبرنگاران دانش آموز پانا طراحی شده است و می تواند سرگرمی و مسابقه جذابی برای آنان باشد.
او افزود:این بازی مانند دیگر بازی های معمایی که در فروشگاه های APK منتشر می شود جنبه آموزشی دارد و به زودی نیز بعد از تایید مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان کاشمر و بروزرسانی کلی این بازی در نرم افزار ″بازار″ انتشار می یابد.
صاحب زمانی ادامه داد: خبرنگاران علاقمند می توانند بعد از انتشار در فروشگاه های مجازی این بازی را تهیه کنند و مراحلی که سطح بندی می شود را پشت سر بگذارند.
او همچنین گفت: سوال های این بازی که به صورت متنی برای خبرنگاران طراحی شده از جزوه و کتاب های آموزشی خبرگزاری پانا است و خبرنگاران می توانند برای اینکه مراحل این بازی را پی در پی رد کنند نخست جزوه های آموزشی را مطالعه کنند.
صاحب زمانی خطاب به خبرنگاران گفت:مطالعه و جواب صحیح به سوالات این بازی می تواند آنها را در رشته خبرنگاری تقویت کند.
او افزود:قالب این بازی از مجموعه بازی های cut the rope گرفته شده است که تغییرات خاصی در این قالب شده است و به عنوان (خودتو خبرنگار کن)ساخته شده است.
صاحب زمانی گفت:من بعد از طراحی نسخه آزمایشی بازی را به رابط خبرگزاری پانا کاشمر نشان دادم که از طرفشان استقبال فراوانی به عمل امد و می خواهم در این گزارش از ایشان تشکر کنم.
او گفت: این بازی با محیط ساده و جذاب و موسیقی زیبا برای خبرنگاران آماده شده است و به زودی منتشر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار