پیگیری روزانه کلیه اقدامات مربوط به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) – مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از پیگیری روزانه کلیه اقدامات مربوط به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از نواحی و مناطق آموزش و پرورش این استان خبر داد

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری روزانه کلیه اقدامات مربوط به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دراستان اردبیل

احمد ناصری در دومین جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اظهار کرد: کلیه اقدامات مربوط به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از قبیل ضد عفونی کردن مدارس، ارسال اعتبارات خاص برای خرید ملزومات بهداشتی، تشکیل کارگروه های مربوطه و ... بایستی به شکل روزانه و مستمر رصد و اجرا گردد.

او تاکید کرد: کلیه رؤسا بایستی ارتباط مستمری با مدیران مدارس داشته و روند آموزش مجازی دانش آموزان توسط دبیران محترم را مدیریت نموده و استمرار بخشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: کارهای ارزنده ای توسط معاونت های آموزشی ادارات و همچنین آموزگاران و دبیران انجام شده و تولید محتواهای آموزشی در بستر شبکه های مجازی و اینترنت به راه افتاده که لازم است اطلاع رسانی های لازم در این زمینه انجام گیرد.

ناصری گفت: آموزش های ارائه شده از طریق شبکه های نمایش و 4 و همچنین شبکه استانی سبلان نیز خیلی مؤثر بوده و مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

او با اشاره به اقدامات انجام شده درسطح اداره در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا افزود: ۱۳۸۳مدرسه(۶۵درصد) مدارس مواد شوینده و ضدعفونی کننده دارند،۵۰درصد مدارس ضدعفونی شده اند.واز امروز نیز نواحی و مناطق اقدام به توزیع مواد ضدعفونی کننده برای مدارس خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۳۰۰میلیون تومان از طرف معاونت تربیت بدنی و سلامت صرف تهیه مواد ضدعفونی کننده و شوینده و بسته های آموزشی شده است افزود:برای نزدیک به 13 هزار نفر از همکاران فرهنگی استان با محتوای ویروس کرونا دوره برگزار شده و بسته های آموزشی در اختیار کلیه مدارس جهت استفاده همکاران قرار گرفته و سایت اداره کل و معاونت با مطالب آموزشی در دسترس همه فرهنگیان استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار