مدیر کل آموزش و پروزش خراسان جنوبی: مشارکت65 درصد مدارس در پویش «هر گوشی، یک کلاس درس»

بیرجند(پانا)- بیش از 65 درصد مدارس استان خراسان جنوبی با ایجاد گروه و کانال در پیام رسان های داخلی در پویش هر گوشی یک کلاس درس مشارکت دارند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پروزش خراسان جنوبی: مشارکت65 درصد مدارس در پویش «هر گوشی، یک کلاس درس»

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 65 درصد مدارس استان با ایجاد گروه و کانال در پیام رسان های داخلی در پویش هر گوشی یک کلاس درس مشارکت دارند.

محمد علی واقعی صبح امروز در بازدید از ستاد مبارزه با کرونا ویروس آموزش و پرورش طبس و بازدید از نحوه ضد عفونی کردن فضاهای آموزشی و ستادی این شهرستان، اظهار کرد: در ایامی که به ظاهر مدارس به علت پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا تعطیل است، اما معلمین متعهد استان با برقراری ارتباط صوتی و تصویری با دانش آموزان لحظه ای از آموزش آینده سازان انقلاب غافل نبوده اند.

او اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا و تمهیداتی که وزارت بهداشت و آموزش و پرورش برای مراقبت از دانش آموزان انجام داده است، مدارس استان هنرمندانه با برپایی استودیو و ضبط صوتی و ویدیویی تدریس معلمان در پایه های مختلف تحصیلی در اقدامی خودجوش و خداپسندانه فیلم‌های آموزشی را با کیفیت استاندارد به‌صورت رایگان برای استفاده عموم دانش آموزان استان در بستر فضای مجازی قرار می دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، هدف از انجام این اقدام را برقراری عدالت آموزشی و جلوگیری از اخلال در آموزش دانست و تصریح کرد: آموزگاران و دبیران مومن و متعهد استان از سوم اسفند ماه و همزمان با آغاز برنامه‌های شبکه تلویزیونی آموزش، تصمیم گرفتند فرایند آموزش را باوجود تعطیلی مدارس در فضای مجازی ادامه دهند.

واقعی، خاطر نشان کرد: همزمان با مرکز استان معلمان سایر شهرستان ها نیز به پویش هر گوشی همراه یک کلاس درس پیوسته‌اند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار