امام‌جمعه یزد: ضرورت تزریق روحیه امیدواری در بین مردم

یزد(پانا)- نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد: با خدمت به مردم آن‌ها را به انقلاب اسلامی امیدوارتر کنید تا در اعتقادات و دینشان پایدارتر شوند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
امام‌جمعه یزد:  ضرورت تزریق روحیه امیدواری در بین مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع مدیرکل کمیته امداد استان یزد و جمعی از مسئولان این نهاد گفت: ترحم به بندگان خدا و نگاه ویژه به مردم بی‌بضاعت و نیازمند یکی از عوامل مهم در بقای انقلاب اسلامی است، بنابراین از خدمت گذاری به آن‌ها غافل نشوید و راهکاری برای رفع مشکلات و نیاز‌های آنان پیدا کنید.

وی با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به محرومان، گفت: فعالیت‌های کمیته امداد در خدمت به محرومان، بقای انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند، هرچقدر به بندگان خدا بیشتر کمک کنید، خداوند در مقابل جبران می‌کند.
امام جمعه یزد گفت: در راه خدمت به بندگان خدا احساس خستگی نکنید و با روی گشاده و اخلاق نیکو با آن‌ها برخورد کنید، کمک به نیازمندان موجب برکت عمر وزندگی و رضایت خداوند است.
آیت‌الله ناصری با اشاره به اهمیت ویژه‌ای که حضرت امام خمینی (ره) برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمند آبرومند داشتند، گفت: به فکر خانواده‌هایی که آبرومندند و زندگی آنان به علت شرایط خاص اقتصادی به‌سختی می‌گذرد باشید، برای شناسایی این خانواده‌ها برنامه‌ریزی کنید و با حفظ عزت‌نفس به آن‌ها کمک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار