دومین شورای تخصصی با گروه های آموزشی دوره نظری

یزد(پانا)- دومین شورای تخصصی حوزه معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با گروه های آموزشی دوره نظری در راستای تمهید مقدمات و برنامه ریزی چگونگی جبران عقب مانندگی دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم تشکیل شد .

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین شورای تخصصی با گروه های آموزشی دوره نظری

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، " سید علی کارآموز" اظهار داشت : در راستای جبران فرصت های آموزشی که ممکن است به علت تعطیلی های اخیر (پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به بیماری کرونا ) و در جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، جلسه ای با حضور سرگروه های آموزشی دروس مختلف دوره های تحصیلی اول و دوم متوسطه در دفتر معاونت آموزش متوسطه برگزار گردید .

وی هماهنگی با مدیران مدارس در خصوص تهیه محتوی آموزشی به صورت الکترونیکی توسط دبیران و ارائه از طریق فضای مجازی نظیر کانال های پیام رسان سروش و ایتا و سایت اینترنتی مدارس، هماهنگی مدارس با خانواده ها،اولیا دانش آموزان ، پیگیری تلفنی امور تحصیلی دانش آموزان توسط معلمان و سایر همکاران و تهیه و ارائه محتوای آموزشی الکترونیکی به صورت فایل متنی،صوتی، تصویری و.... توسط سرگروههای آموزشی دوره اول و دوم متوسطه را از جمله اقدامات معاونت متوسطه در خصوص پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به بیماری کرونا می باشد.

کارآموز خاطر نشان کرد : سرگروه های دروس مختلف به عنوان مرجع علمی دروس متوسطه در استان ، گروه های موجود در شبکه های مجازی را راهبری و مدیریت نمایند و تدریس شامل نکات کلیدی و نمونه سوال و غیره را به شکل فایل صوتی - تصویری وpdf , powerpointدر اختیار اداره گروه های آموزشی استان قرار دهند تا بلافاصله از طریق شبکه های مجازی مجاز در جهت استفاده درمورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار