معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه:

کرمانشاه در نوروز، میزبان مسافران نخواهد بود

کرمانشاه (پانا) - در ایام تعطیلات نوروز، میزبان مسافران نوروزی نخواهیم بود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کرمانشاه در نوروز، میزبان مسافران نخواهد بود

مهرداد سالاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به شرایط حال حاضر در بحث کرونا، در ایام تعطیلات نوروز میزبان میهمانان و مسافران دیگر استان ها نخواهیم بود و هیچ امکاناتی اعم از مدارس، مهمانسراها و دیگر مراکز جهت اقامت مسافران پیش بینی نشده است.

او بیان کرد: استان کرمانشاه هر ساله با توجه به مردم مهمان‌نواز خود پذیرای مسافران نوروزی بود،اما امسال با وجود بیماری کرونا دیگر پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود و از دستگاه های ذی‌ربط خواسته ایم که چنانچه مسافری قصد ورود به استان را داشت به جهت رعایت مسائل بهداشتی حتما نسبت به انجام تست پزشکی و درمانی اقدام کنند.

سالاری افزود: از مسئولین ذی‌ربط می خواهیم که به‌منظور جلوگیری از بیماری کرونا حتماً از ورود مسافرانی که مشکوک به کرونا هستند، جلوگیری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در سال‌جاری گفت: با وجود اینکه در سال‌جاری با حجم بیشتری از زائرین عتبات عالیات در استان نسبت به سال گذشته روبرو بودیم، اما خوشبختانه آمار تلفات جاده ای برون شهری در سال‌جاری کاهش چشمگیری یافته است که این موضوع حاصل تلاش، جدیت و همکاری اعضای کمیسیون ایمنی راه ها در استان است.

او تصریح کرد: به لحاظ اینکه حتی یک نفر از شهروندان برای ما ارزشمند است از مسئولین ذی‌ربط خواسته ایم که با قاطعیت و جدیت بیشتری به انجام وظیفه بپردازند و با برنامه ریزی نسبت به اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در استان اقدام کنند.

سالاری در ادامه سخنان خود به تصادفات درون شهری کرمانشاه اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمینه با افزایش تصادفات و تلفات روبرو بودیم، گفت: از شهرداری کرمانشاه می خواهیم حساسیت بیشتری به خرج دهد و نسبت به اصلاح و نظافت علائم راهنمایی و رانندگی اقدام کند.

او تاکید کرد: شهرداری کرمانشاه باید جوابگوی کم کاری و قصور خود در این زمینه باشد و با توجه به اینکه شهر کرمانشاه یک کلانشهر است و شهرداری توان پرداخت هزینه های خود را دارد این گونه کم کاری ها به هیچ گونه پذیرفتنی نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین گفت: شهرداری کرمانشاه با هماهنگی شورای شهر باید اقدمات موثر و اثربخش را برای کاهش تلفات درون شهری تدوین و اجرایی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار