با نظر ستاد مقابله با کرونا؛

تمامی مراکز عمومی قزوین تا هفته آینده تعطیل شد

قزوین (پانا) - تمامی اماکن عمومی، امامزاده‌ها، موزه‌ها، مساجد، مراکز اقامتی و پذیرایی، در استان تا هفته آینده تعطیل است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تمامی مراکز عمومی قزوین تا هفته آینده تعطیل شد

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین جلسه فوق العاده ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: دشمنی موذی به نام ویروس کرونا به عنوان میهمانی ناخوانده وارد خانه‌های مردم شده و راه مقابله با آن فقط خود مراقبتی و جدی گرفتن بهداشت و خارج نشدن از منزل است.

استاندار قزوین بیان کرد: به دلیل ورود به شرایط اضطراری امروز در کنار امیدآفرینی باید به مردم هشدار دهیم تا مراقبت‌های بهداشتی را جدی بگیرند و در این میان امشب تصمیمات مهمی گرفته‌ایم که با قاطعیت در استان اجرا خواهیم کرد.

او بیان کرد: یقین دارم اگر مردم با خطر ویروس کرونا آشنا باشند، حتماً با جدیت بیشتری با آن مقابله می‌کنند و هرگز از خانه خارج نمی‌شوند.

جمالی پور تصریح کرد: امروز باید بدانیم با یک جنگ تمام عیار مواجهیم که دشمنی موذی با ابزار پنهانی خویش جان انسان‌ها را به مخاطره انداخته و سلامت همه را تهدید می‌کند، بنابراین همه باید نگران باشیم و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

استاندار قزوین یادآور شد: بر اساس وضعیت قرمز ایجاد شده تمامی اماکن عمومی، امامزاده‌ها، موزه‌ها، مساجد، مراکز اقامتی و پذیرایی، در استان تا هفته آینده تعطیل است.

او اضافه کرد: ساعات کار ادارات از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۲.۳۰ دقیقه است و هیچ اداره‌ای حق ندارد خدمات خود را که نیازمند تجمع چند نفر باشد ارائه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار