اطلاعیه؛

آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در زاهدان

زاهدان(پانا) - روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان از آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در زاهدان با کارت الکترونیکی بانکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در زاهدان

جواد سالار زهی اظهار کرد: به منظور تسهیل و رفع دغدغه شهروندان شهرهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و منطقه سیستان برای دریافت کپسول های گاز مایع، با پایان فصل سرما طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع آغاز شد.

او ادامه داد: آغاز این طرح همزمان با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور بوده است که ضرورت جمع آوری ایستگاه های توزیع گاز به صورت مرسوم گذشته را دو چندان کرده است.
مدیر روابط عمومی استانداری بیان کرد: شهروندان زاهدانی برای دریافت کپسول گاز مایع می‌بایست با شماره‌های ذیل تماس گرفته و با اعلام شماره اشتراک خود تعداد کپسول موردنیاز خود را ثبت نمایند و چنانچه شماره اشتراک ندارند نیز می‌توانند همزمان و به صورت تلفنی شماره اشتراک دریافت کنند.
او با اشاره به اینکه توزیع کپسول گاز فقط در منزل و با کارت بانکی صورت خواهد پذیرفت، گفت: شهروندان عزیز می توانند از طریق شماره تلفن های زیر اقدام به دریافت کپسول گاز نمایند:
شماره تلفن‌های مورد نیاز برای دریافت کپسول شرکت‌های‌ پرسی‌گاز و ایران‌گاز: ۳۳۲۱۶۱۲، ۳۳۲۱۶۰۵۳و۳۳۲۱۶۱۳۳،۳۳۲۱۶۰۶۶،۳، ۳۳۲۱۶۰۶۵ ،۳۳۲۲۲۱۱۲ ،۳۳۲۶۴۵۴۲ ،۳۳۲۶۴۵۴۲ ،۳۳۲۲۴۲۴۶ ،۳۳۲۱۶۱۳۴ ،۳۳۲۶۴۵۴۳

شرکت اتان گاز: ۳۳۴۳۳۶۸۹_۳۳۴۳۳۶۹۳_۳۳۴۳۳۹۷۲

شرکت الیاس گاز: ۴_۳۳۲۹۰۶۳۱

شایان ذکر است: شرکت توزیع کننده موظف است ظرف ٧٢ ساعت کپسول را تحویل دهد و در غیر این صورت شهروندان می‌توانند شکایت خود را درخصوص عدم دریافت کپسول به ستاد استانی طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به شماره زیر اعلام کنند.
شماره ستاد استانی طرح توزیع الکترونیک
٣٣٤٣٠٤٢٤

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار