مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد:

آمادگی 400 مشاور درسیستان و بلوچستان برای مقابله با ابعاد روانی بحران کرونا

زاهدان (پانا) - با هدف مقابله با ابعاد روانی بحران کرونا، 400 مربی مشاور در سطح استان با بهره گیری از شیوه ها و اصول مشاوره ای مشغول انجام وظیفه هستند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی 400 مشاور درسیستان و بلوچستان برای مقابله با ابعاد روانی بحران کرونا

حمیدرضا رخشانی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آمادگی 400 مربی مشاور در سطح استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با ابعاد روانی بحران کرونا خبر داد و اظهار کرد: عمده این خدمات روان‌شناختی شامل مقابله با استرس، اضطراب و شیوه‌های آرام‌سازی روانی تا عادی‌سازی شرایط موجود ارائه می شود .

او ادامه داد: در حال حاضر شیوع بیماری کرونا ویروس علاوه بر بیماری و ایجاد دردهای جسمانی، موجی از استرس و اضطراب را به جامعه، خانواده‌ها و دانش آموزان تحمیل کرده که این امر هزینه‌های سنگین اجتماعی و روان شناختی را به دنبال داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با سرمایه اجتماعی نزدیک به 400 مشاور در استان برای مقابله با ابعاد روانی بحران کرونا آماده است تا با ارایه خدمات روان شناختی مناسب در جهت کاهش استرس و اضطراب، شیوه‌های آرام سازی روانی و سایر مداخلات روان شناختی و همچنین مشاوره تحصیلی ویژه کنکوری ها تا عادی‌سازی شرایط موجود، درکنار دانش آموزان و خانواده ها باشد.

او در پایان گفت: با عنایت به تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا، مبنی بر پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری به منظور رعایت سلامت و بهداشت فردی و جمعی، مراجعین قبل از حضور در مراکز مشاوره، نسبت به مشاوره تلفنی اقدام نمائید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار