مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

مشارکت در تامین سلامت جامعه باقیات صالحات است

قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از شهرداری و آتش نشانی بندرعباس

هرمزگان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مشارکت همگانی در تامین سلامت و بهداشت جامعه در شمار اعمال پسندیده ای است که یقینا باقیات صالحات و اجر و پاداش آن نزد خدا محفوظ است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در تامین سلامت جامعه باقیات صالحات است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی با انتشار پیامی ضمن قدردانی از مشارکت شهرداری و آتش نشانی بندرعباس در ضد عفونی فیزیکی اداره کل آموزش و پرورش افزود: مجموعه شهرداری بندرعباس همواره در کنار آموزش و پرورش در همه عرصه ها مشارکت فعال دارند که این مهم نشان از درک والای مدیریت آن مجموعه، بالاخص شهردار فرهنگی و فرهنگ دوست بندرعباس دارد .

وی تصریح کرد : نقش نیروهای امدادی و آتش نشانی در کمک به ارتقاء بهداشت محیط و سلامت جامعه انکارناپذیر است و آتش نشانی بندرعباس با تلاش شبانه روزی کارکنان فداکار خود، مجاهدت کم نظیری را به نمایش گذاشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: در راستای تامین بهداشت عمومی، و مقابله با گسترش این بیماری، آموزش و پرورش هرمزگان با استفاده از همه ظرفیت‌های خود و بهره گیری از حمایت های برون سازمانی، اقدامات لازم را در ضدعفونی مراکز آموزشی و اداری انجام داده است و با ستاد استانی مبارزه با این بیماری، همگام و همراه است.

دادی زاده با اشاره به فعالیت های آموزشی معلمان در ایام تعطیلی مدارس نیز خاطر نشان کرد: معلمان عزیز و مدیران و کارکنان سختکوش مدارس در راستای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان، با توسعه فعالیت های غیر حضوری و مجازی و همکاری بی دریغ رسانه ملی، اهتمام لازم را دارند و اطمینان می دهیم آموزش دانش آموزان را با قوت و قدرت دنبال نماییم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد در سایه مشارکت جمعی و همراهی و همکاری مردم، این بحران هرچه سریعتر پایان یابد و مردم عزیز استان بالاخص فرهنگیان و دانش آموزان استان، سال نو را در کنار خانواده به خوبی و خوشی آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار