تدابیر شدید برای ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد؛

غربالگری در ورودی و خروجی کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای حفظ سلامت شهروندان مجبور شدیم محدودیت تردد و انسداد در برخی محورها به ویژه محورهای اصلی استان را ایجاد کنیم.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
غربالگری در ورودی و خروجی کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

حسین کلانتری در خصوص اقدامات انجام شده در استان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: ورودی های اصلی استان از جمله محورهای اصفهان-یاسوج و شیراز- یاسوج بر روی خودروهایی با پلاک های مربوط به استان های درگیر با کرونا که وضعیت مناسبی ندارند، مسدود می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تیم های غربالگری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین نیروهای انتظامی در این محورها مستقر است، بیان کرد: خودروهایی که دارای سرنشین های بومی هستند پس از انجام معاینه اولیه در صورت عدم وجود علائم بیماری مجوز ورود به استان را می گیرند و کسانی که تست آنها مثبت اعلام شود قرنطینه خواهند شد.
او تاکید کرد: افراد مبتلا به ویروس کرونا حتما در مکان‌های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به مدت ۲ هفته قرنطینه می‌شوند و پس از سپری‌شدن این مدت در صورت تایید سلامت آنان از سوی دانشگاه مجوز ورود آنها به استان صادر می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: براساس مصوبات قبلی در ستاد مقابله با کرونا در استان از آنجایی که هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مراکز گردشگری و توریستی و اماکن آموزشی از پذیرش هرگونه مسافری خودداری می کنند بنابراین از پذیرش خودروهایی که سرنشین آنها غیر بومی بوده و دارای پلاک مربوط به استان های درگیر کرونا است، ممانعت می شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه تیم‌های غربالگری و نیروهای انتظامی به صورت ۲۴ساعته در محورهای اصلی و مواصلاتی استان مستقر هستند، تصریح کرد: بدون شک همکاری مردم در این خصوص علاوه بر تامین سلامت و بهداشت شهروندان؛ کاهش تلفات و خسارات را نیز در پی خواهد داشت.
نماینده ارشد اجرایی استان گفت: آگاهی و همکاری مردم موجب حفظ آرامش حاکم بر استان می شود.
کلانتری خواستار همکاری مردم با نیروهای انتظامی و تیم های بهداشت و درمان در ورودی های شهرهای مختلف استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار