اختصاص ۲ بیمارستان در کاشان و آران‌ و بیدگل برای بیماران تنفسی

اصفهان (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، از اختصاص بیمارستان‌های شهید بهشتی در کاشان و سید الشهدا در آران‌ و بیدگل برای رسیدگی به بیماران دارای علایم تنفسی مشکوک مبتلا به ویروس کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۲ بیمارستان در کاشان و آران‌ و بیدگل برای بیماران تنفسی

محمد حاجی‌جعفری اظهار کرد: این اقدام در راستای حفظ سلامت سایر بیماران غیرتنفسی انجام شده است و در این بیمارستان‌ها تنها بیماران دارای علایم تنفسی مشکوک به کرونا پذیرش می‌شوند.
او بیان کرد: بیماران دارای مشکلات غیرتنفسی به دیگر مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان‌ها مراجعه کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت ملاقات با بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی افزود: آموزش رعایت استانداردهای محافظت فردی به مراجعان و همراهان بیماران نقش بسیار موثری در کاهش شیوع ویروس و حفظ سلامت جامعه خواهد داشت.
حاجی جعفری در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی مقابله با ویروس کرونا ویژه نیروهای درمانی از جمله پزشکی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی و خدماتی اشاره کرد و یادآور شد: در کنار کمک‌های خیران، تهیه چندین دستگاه ونتیلاتور، مانیتور و رادیوگرافی پرتابل به منظور سرعت‌بخشی به فرآیند درمان مراجعان از طریق هماهنگی، مکاتبه و پیگیری مستمر با وزارت بهداشت و هیات امنای ارزی صورت پذیرفته است.
حاجی‌جعفری اضافه کرد: در راستای عملیاتی شدن دستورالعمل ابلاغی ویروس کرونا، در کنار قرار دادن دستورالعمل در پورتال این معاونت برای مطالعه بازدیدکنندگان به منظور آشنایی با نحوه صحیح برخورد با مبتلایان نشست‌هایی تشکیل شده و ارایه درست خدمات غذایی به همه کارشناسان تغذیه شاغل در بیمارستان‌ها نیز صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار