مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مصاحبه تلفنی با پانا:

با هدف امنیت روانی کودکان و نوجوانان در منزل، فراخوان ماجرا های خانه ما را منتشر کردیم

گرگان (پانا) - کانون پرورش فکری گلستان با توجه به تعطیلی مدارس، مراکز فرهنگی هنری کانون و حضور کودکان و نوجوانان به‌همراه خانواده‌ها در منزل اقدام به انتشار فراخوان مسابقه با عنوان «ماجراهای خانه‌ما» کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
با هدف امنیت روانی کودکان و نوجوانان در منزل، فراخوان ماجرا های خانه ما را  منتشر کردیم

محبوبه رجب نسب در گفت و گوی تلفنی با پانا گفت : در این فراخوان که با هدف مدیریت بهینه‌ی شرایط و ایجاد امنیت روانی برای کودکان و نوجوانان در زمینه ویروس کرونا منتشر شد، کودکان، نوجوانان به‌همراه والدین خود می‌توانند آثار خود با موضوع‌های ماجراهای خانه‌ی ما، تلاش پرستاران و کادر درمانی، نظافت و پیشگیری، لحظات شاد با هم بودن و ... را در قالب فیلم۹۰ ثانیه، نقاشی، کاردستی، نمایش خلاق و خوانش متن شعر، داستان و دلنوشته ارسال کنند.

وی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را بهمراه مشخصات کامل تا ۱۵ فروردین به شماره ۰۹۳۳۳۸۴۳۹۳۱ ارسال نمایند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کردکان و نوجوانان گلستان در ادامه مصاحبه تلفنی با پانا اضافه کرد : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در این ایام که به‌علت رعایت اصول بهداشتی امکان ارتباط فیزیکی مربیان با اعضا وجود ندارد، با راه اندازی پیک امید مجازی اقدام به تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در قالب فیلم‌های کوتاه جهت پخش در فضای مجازی نموده است.

گفت و گو: سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار