مدیر فروشگاه روستا گفت:

تولیدات روستاها به قیمت همانجا عرضه می شود

کاشمر(پانا)- فروشگاه بزرگ روستا در شهرستان کاشمر که با نمایش گذاشتن آثار دستی روستاییان حومه شهرافتتاح شد مورد استقبال مردم قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تولیدات روستاها به قیمت همانجا عرضه می شود

محمد اویسی مدیر فروشگاه روستا در گفتگو با پانا در رابطه با این فروشگاه گفت: ابتدا که در این زمینه شروع به کار کردیم صنایع دستی روستائیان را در فروشگاه اینترنتی برای دیگران معرفی کردیم که بازدیدکنندگان قادر بودند از فروشگاه کالای مورد نظر خود را خریداری کنند، اما متاسفانه این راه برای تولیدکنندگان سودی نداشت.

او ادامه داد: به تازگی با دیگر افراد گروهی تشکیل دادیم که صنایع دستی روستائیان را هم در فضای مجازی هم به صورت حقیقی به مردم شهرستان کاشمر ارایه دهیم تا تولید کنندگان فکر و ذهنشان فقط به ساخت محصولشان باشد و ما صنایع آنها را به فروش بگذاریم.

مدیر فروشگاه روستا گفت: محصولاتی که در این فروشگاه ارئه می شود، از بین 120 روستا انتخاب شده تا مردم بتوانند از بین آنها؛ بهترین را برای خرید آماده کنند.

او افزود: از محصولات فروشگاه روستا؛ پارچه فرد، لباس های محلی، عروسک, خشکبار، شیرینی جات، میوه جات، شیره و دارو های گیاهی و...است که از روستاهای زیرک آباد، ابراهیم آباد، مزده، فروتقه، خلیل آباد، مغان، کندر، ارغا، دهنو، محمد آباد، اوندر، کریز، خرو، فرشه، عشرت آباد و کاریزک جمع آوری شده است.

او همچنین گفت: محصولات جدید نیز که روستائیان ارائه می دهند بعد از بررسی کیفیت و مطلوب بودن قیمت و ....در فروشگاه اینترنتی و فروشگاه روستا ثبت خوهد شد.

مدیر فروشگاه روستا گفت: تا چند روز پیش بازدید از این فروشگاه متناسب بود؛ از زمانی که این ویروس واگیر کرونا پدیدار شده است مشتری های ما روز به روز کمتر می شود؛ اما باز هم شکر خدا روزانه افراد بسیاری از این مکان بازدید و خرید می کنند.

او تاکید کرد: همشهریان و روستائیانی که برای ویروس کرونا از خانه خارج نمی شوند می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار