با هدف مقابله با کرونا

خدمات مشاوره ای مراکز و هسته های مشاوره به شکل صدای مشاور تداوم دارد

یزد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از تداوم خدمات مشاوره ای مراکز و هسته های مشاوره به شکل صدای مشاور با توجه به شیوع ویروس کرونا خبرداد .

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمات مشاوره ای مراکز و هسته های مشاوره به شکل صدای مشاور تداوم دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، " حسین ملانوری " با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و لزوم پیشگیری همه جانبه در مقابل این مسئله اظهار داشت : خدمات صدای مشاور به منظور راهنمایی تلفنی دانش آموزان و خانواده ها با همکاری مشاوران موظف شاغل در مراکز و هسته های سراسر استان راه اندازی می شود که زمان ارائه این خدمت در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 تا 12 می باشد .

وی افزود : با توجه به تعطیل بودن مدارس و اوقات فراغت بیشتر دانش آموزان زمینه حضور مشاوران صاحب نظر در برنامه های مختلف شبکه استانی فراهم می شود .

ملانوری همچنین به حضور رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی در برنامه زنده " واما امشب" شبکه استانی یزد و تشریح برنامه های مشاوره ای آموزش و پرورش در شرایط فعلی و معرفی خط های ارتباطی صدای مشاور مراکز مشاوره استان به مخاطبان اشاره کرد .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل تولید محتواهای مناسب مشاوره ای توسط مرکز مشاوره استان و مشاوران مدارس به منظور استفاده در شبکه های اجتماعی و پایگاههای اطلاع رسانی آموزش و پرورش را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار