رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

راه اندازی کمپین هرخانه، یک مدرسه

زنجان (پانا) - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت : کمپین «هر خانه ، یک مدرسه» در فضای مجازی راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی کمپین هرخانه، یک مدرسه

رهبر طوماری رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و ضرورت تداوم فرایند یادگیری و آموزش دانش آموزان، کمپین «هر خانه ، یک مدرسه» در فضای مجازی راه اندازی شده تا دانش آموزان استان با استفاده از برنامه های شبکه آموزش سیما و برنامه های شبکه های مجازی برنامه های آموزشی خود را پیگیر باشند.

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در استمرار فرایند یادگیری دانش آموزان افزود: آموزش تعطیل بردار نیست و ما معتقدیم اگر مدرسه هم تعطیل شود، آموزش تعطیل پذیر نیست و آموزش جریانی مداوم است که وابسته به زمان و مکان خاصی نیست.

طوماری فعالیت های خودجوش معلمان استان زنجان در پیگیری امر آموزش در فضای مجازی را یک ظرفیت عظیم و اثرگذار خواند که می تواند در تداوم فرایند تحصیل دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بر ضرورت استفاده کامل از ظرفیت های شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی تاکید کرد و افزود: ما نباید آموزش را منحصر به مدرسه و چند روز هفته کنیم بلکه با جریان سازی رسانه ای باید امر آموزش را در دسترس ترین منبع برای همه تبدیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار